Uniskin
Výkonnostná stratégia zameraná na zvýšenie povedomia a objemu predajov v online prostredí
#facebookads
#googleads
Inšpirujú nás spolupráce, ktoré okoliu prinášajú pridanú hodnotu nad rámec bežných služieb alebo predaja. Spoločnosť Uniskin si za svoj ušľachtilý cieľ zvolila pomáhať zákazníčkam byť krásnymi za pomoci ekologicky nezávadnej prírodnej kozmetiky s medicínsky podloženými účinkami.
Potrebovala sa však dostať do povedomia na slovenskom a českom trhu a zároveň zvýšiť objem svojich predajov. Naša spolupráca tak spočívala predovšetkým v správe PPC kampaní na sociálnych sieťach a v Google Ads.
• predajca prírodnej kozmetiky a drogérie
• zastrešiť brandové reklamné kampane
• zvýšiť objem predajov v online prostredí
• rozšíriť povedomie o internetovom obchode na slovenskom a českom trhu
Zadanie:
Výsledok:
V rámci spolupráce sa nám podarilo významne zvýšiť celkové povedomie o spoločnosti, o čom svedčí nárast vyhľadávanosti brandového slova "Uniskin" o 425 % a celkové zvýšenie priemerného počtu mesačných nákupov až o 452 % v porovnaní s obdobím pred spustením kampaní.
13 mesiacov spolupráce
+452%
+511%
+425%
priemerný mesačný nárast počtu nákupov
priemerný mesačný nárast výšky obratu
zvýšenie priemernej mesačnej vyhľadávanosti „Uniskin"
Reklamné kampane na Facebooku a Instagrame
Zvýšenie sledovateľov
+855
Zvýšenie sledovateľov
+1799
Reklamné kampane v Google