Vypracovanie novej brand identity pre networkingovú organizáciu
BNI Danubia
#logo
#brandmanual
#brandidentity
V tomto projekte sme mali tú česť spolupracovať s celosvetovou networkingovou organizáciou pre podnikateľov BNI Danubia. Tento klient, ktorý zosobňuje modernú business organizáciu, potreboval vypracovať brand identitu, ktorá by zodpovedala charakteru spoločnosti
a zároveň vyjadrovala emócie ako spoľahlivosť, dôvera, ale aj dravosť a sila. Naši kreatívci sa do tejto výzvy s radosťou pustili a smelo môžeme povedať, že výsledok je viac než uspokojivý.
Zadanie:
• moderná business organizácia
• vypracovať brand identitu
Výsledok:
Vytvorili sme brand identitu, ktorá plnohodnotne odzrkadľuje charakter, smer a hodnoty spoločnosti Danubia. Je jedinečná a odlišná. Dizajn samotného loga pôsobí akčne, dynamicky a je veľmi ľahko zapamätateľný.
Farby majú veľký vplyv na vnímanie a emócie spojené so značkou. Pri brand identite spoločnosti by mali podporovať jej charakter a odkaz, čoho sme sa držali. Netreba zabúdať, že farby majú aj psychologický vplyv a môžu ovplyvniť emócie a vnímanie značky u spotrebiteľov. V prípade Danubie sme zvolili výrazné farby vytvárajúce "šípku", čo prezentuje rast a smerovanie.
Modrá farba v tomto prípade znázorňuje dôveru, spoľahlivosť a profesionálny prístup. Symbolizuje taktiež Dunaj, ktorý je akýmsi symbolom hlavného mesta, v ktorom spoločnosť sídli. Červená dodáva logu vášeň či odvahu a pridáva mu na zapamätateľnosti a silnom dojme. Z celkového návrhu brand identity je už od prvého pohľadu cítiť dynamiku a silu.