Vytvorenie identity a predaj nehnuteľností v rámci developerského projektu
Agátová
#identity
#googleads
#facebookads
Každý neštandardný projekt je pre nás výzvou. S touto myšlienkou sme sa naplno pustili do vytvorenia digitálnej stratégie pre developerský projekt Agátová, ktorý predstavoval predaj domov v lukratívnej oblasti. Náš tím kreatívcov sa vyhral s tvorbou identity projektu a kreatívami, ktoré v rámci nákupnej cesty pútali pozornosť nášho cieľového publika.
Okrem reklamných kampaní sme vypracovali profesionálnu webovú stránku, ktorá bola pre potenciálnych zákazníkov prvotným zdrojom informácií.
Zadanie:
• zastrešiť reklamné kampane na predaj rodinných domov
• vytvoriť webovú stránku a logo manuál
• developerský projekt - predaj rodinných domov
• vytvoriť komunikáciu s cieľovou skupinou na sociálnych sieťach
• vytvoriť propagačné materiály - brožúry pre investorov
Priebeh:
Po dôkladnej analýze trhu sme vypracovali logo manuál k developerskému projektu a modely cieľového publika - persóny, aby sme čo najlepšie vnímali správanie nášich potenciálnych kupujúcich. Na základe získaných štatistík sme vypracovali marketingovú stratégiu, ktorú sme cielili na rozšírenie povedomia o projekte a predaj všetkých domov.
Súčasťou kampane bola aj webová stránka s dynamickým pôdorysom nehnuteľností a kontaktným formulárom pre odosielanie dopytov.
Celá kampaň bola sústredená do 3 fáz:
1. Dosahová fáza
2. Rozhodovacia fáza
3. Predajná fáza
Rozšírenie povedomia o developerskom projekte
Prezentácia benefitov nehnuteľností a lokality
Priebeh poslednej fázy nákupného procesu
100+
Relevantné dopyty:
Firemná identita komunikuje všetky benefity developerského projektu. Nesie sa vo farbách zelenej a grafickým elementom je strom, ktorý znázorňuje stabilitu, silu a zázemie. Tento strom - agát tiež symbolizuje lokalitu (agátový háj), v ktorom sa projekt nachádza.
Dizajn Manuál
Variácie loga
Animácia
Výsledok:
V rámci spolupráce sa nám podarilo nielen dostať developerský projekt do povedomia cieľovej skupiny, ale tiež vypracovať úspešnú stratégiu, ktorá mala za výsledok predaj všetkých ponúkaných nehnuteľností.