V prvej fáze sme šikovne využili interakcie pochádzajúce z Brand Lift kampaní a záujem používateľov k priamej akvizícii nových klientov prostredníctvom katalógových reklám. V druhej fáze sme na používateľov, ktorí navštívili webové stránky Abctonery.sk, ale neuskutočnili nákup, zacielili retargetingové kampane.
V kampaniach sme pracovali s pokročilými publikami, vytvorenými podľa záujmov a správania sa používateľov na Facebooku (zacielenie používateľov podľa značky tlačiarne, podľa pracovného zamerania a pod.), podľa správania sa používateľov na webových stránkach klienta (napríklad návšteva produktovej stránky, opustený košík a pod.), z klientskych databáz, či s lookalike publikami. Testovali sme vždy viacero kreatív, ktoré boli navrhnuté v súlade s komunikačnou stratégiou sociálnych sietí. Katalógové reklamy sme doplnili o rôzne kreatívne prvky a frame-y. To všetko s cieľom zvýšenia počtu objednávok a maximalizácie návratnosti finančných prostriedkov investovaných do reklamy.