Blog

Vrátili sme sa na Ekonomickú univerzitu v Bratislave s ďalšou zaujímavou prednáškou!

Mali sme možnosť opäť prednášať na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave a podeliť sa tak so študentmi o naše marketingové znalosti.

Opäť sme sa vrátili na Ekonomickú univerzitu v Bratislave a rovnako ako naposledy, aj teraz to bol úžasný zážitok. Náš CEO Daniel mohol budúcich marketérov vtiahnuť do sveta digitálneho marketingu a agentúrneho života, čím im aj odovzdal svoje skúsenosti z praxe. A tých má naozaj požehnane!
So študentmi Obchodnej fakulty sa rozprávali o tvorbe marketingovej stratégie a posvietili si aj na najdôležitejšie metriky, ktoré sa určite oplatí sledovať pri monitorovaní výkonnosti rozličných aktivít. Nevynechali ani metodiku SMART, KPI, ROAS, či ROI – skrátka všetko, čo musí každý dobrý marketér ovládať ľavou-zadnou.
Život a práca v marketingovej agentúre so sebou niekedy prináša aj rôzne úskalia. Je dobré o nich vedieť, aby sme sa im vedeli vyhnúť. Študentom sme z vlastnej skúsenosti a z prvej ruky mohli posunúť naše rady o tom, na čo by si mali dávať pozor, ak sa rozhodnú pre prácu v agentúre.
Čo by to bola za vysokoškolská prednáška bez záverečného testu? No nám by sa to teda nerátalo! 😀 Overili sme si preto vedomosti študentov a podrobili sme ich skúške. Po našej poslednej prednáške sme nečakali nič iné, ako skvelé výkony a vedomosti. To sa nám aj potvrdilo – študenti zasa raz excelovali. Najrýchlejší študent, ktorý navyše napísal test bez jedinej chyby, od nás dostal darček. Šikovnosť predsa treba odmeniť a u nás teda rozhodne neostala nepovšimnutá.
Ďakujeme Ekonomickej univerzite a Obchodnej fakulte za možnosť opäť raz odovzdať ďalej naše vedomosti, tipy a triky, ktoré budúci marketéri zaručene zužitkujú vo svojej praxi.