Blog

Prečo by ste mali investovať do automatizácie opustených košíkov?

Všimli ste si, že mnoho Vašich zákazníkov si pridá na e-shope produkt do košíka, no nedokončí nákup? E-mailová automatizácia opustených košíkov Vám pomôže priviesť zákazníkov späť na e-shop a zvýši Vaše šance na predaj. 



👉 Zvýšte predaje

Často sa stáva, že zákazníci na e-shopoch vložia produkty do košíka, no svoj nákup prerušia a napokon na svoj košík plný produktov zabudnú. Vďaka pripomienke opusteného košíka ich môžete znova priviesť na Vašu stránku. Skúste im ponúknuť aj špeciálnu akciu, ako napríklad dopravu zadarmo, čo ich môže ešte viac povzbudiť k nákupu. 


👉 Posilnite vzťah so zákazníkmi 

E-maily opustených košíkov sa vyznačujú vysokým stupňom personalizácie. Čo to znamená? E-maily obsahujú náhľad košíka pre každého zákazníka zvlášť a sú vytvárané dynamicky. Do e-mailov môžete navyše vkladať merge tagy, vďaka ktorým môžete zákazníkov osloviť ich krstným menom. Takéto interakcie dokážu posilniť vzťah so zákazníkmi a tí budú mať pocit, že sa o nich zaujímate. 


👉 Ušetrite vzácny čas

Potom, čo vytvoríte automatizáciu opustených košíkov a vykonáte základné nastavenia, bude automatizácia pracovať za Vás. Nemusíte tak tráviť drahocenný čas nad opätovným získaním zákazníkov, ktorí prejavili záujem nakúpiť. Svoju energiu tak môžete investovať do iných marketingových aktivít, ktoré pomôžu Vášmu biznisu. 



Zaujala Vás automatizácia opustených košíkov a chceli by ste ju implementovať aj do Vašej stratégie? Obráťte sa na nás!