Sociálne siete ako nástroj na zvyšovanie povedomia pre malé firmy
Sociálne siete sú mimoriadne efektívnym nástrojom pre zvyšovanie povedomia o značke, z čoho môžu ťažiť najmä malé firmy. Ako s tým ale začať? Vysvetlíme Vám to!
🟡 pozrite sa na to, aké sociálne siete využívajú a či sú na nich úspešní 🟡 venujte pozornosť obsahu, ktorí pridávajú 🟡 sledujte, ako komunikujú so svojim publikom 🟡 zistite, aké reklamy publikujú na sociálnych sieťach
🟡 na začiatok si vyberte platformu, na ktorej budete svoj content zverejnňovať 🟡 aké sú Vaše ciele a očakávania? Spíšte si ich do zoznamu a nezabúdajte na to, že najlepšie ciele sú tie, ktoré sa dajú zmerať. 🟡 zamyslite sa, aký content chcete publikovať a zozbierajte všetky kreatívne nápady 🟡 vytvorte si kalendár, v ktorom si naplánujete content na sociálne siete napríklad na mesiac vopred.
🟡 snažte sa vytvoriť graficky jednotný štýl, ktorého sa na profiloch budete držať, aby si Vás zákazníci vedeli ľahšie zapamätať 🟡 naplánujte si publikovanie príspevkov 🟡 svoje príspevky k ľuďom v čase, keď sú na sociálnych sieťach najaktívnejší 🟡 publikujte obsah pravidelne a konzistentne – len tak si budete vedieť udržať svoje publikum
🟡 venujte sa svojmu publiku aj po zverejnení obsahu a snažte sa odpovedať na ich otázky či pripomienky 🟡 vytvoríte tým v sledovateľoch pocit, že sa o nich zaujímate a sú pre Vás dôležití