Blog

Sociálne siete ako nástroj na zvyšovanie povedomia pre malé firmy

Sociálne siete sú mimoriadne efektívnym nástrojom pre zvyšovanie povedomia o značke, z čoho môžu ťažiť najmä malé firmy. Ako s tým ale začať? Vysvetlíme Vám to!



Čo robí konkurencia? 🤔

🟡  pozrite sa na to, aké sociálne siete využívajú a či sú na nich úspešní 
🟡  venujte pozornosť obsahu, ktorí pridávajú 
🟡  sledujte, ako komunikujú so svojim publikom 
🟡  zistite, aké reklamy publikujú na sociálnych sieťach 



Stratégia je kľúčová 🔑

🟡  na začiatok si vyberte platformu, na ktorej budete svoj content zverejnňovať
🟡  aké sú Vaše ciele a očakávania? Spíšte si ich do zoznamu a nezabúdajte na to, že najlepšie ciele sú tie, ktoré sa dajú zmerať.
🟡  zamyslite sa, aký content chcete publikovať a zozbierajte všetky kreatívne nápady
🟡  vytvorte si kalendár, v ktorom si naplánujete content na sociálne siete napríklad na mesiac vopred. 



Je čas vytvoriť a publikovať obsah 💻

🟡  snažte sa vytvoriť graficky jednotný štýl, ktorého sa na profiloch budete držať, aby si Vás zákazníci vedeli ľahšie zapamätať
🟡  naplánujte si publikovanie príspevkov
🟡  svoje príspevky k ľuďom v čase, keď sú na sociálnych sieťach najaktívnejší 
🟡  publikujte obsah pravidelnekonzistentne – len tak si budete vedieť udržať svoje publikum 



Komunikujte so sledovateľmi  💬

🟡  venujte sa svojmu publiku aj po zverejnení obsahu a snažte sa odpovedať na ich otázky či pripomienky 
🟡  vytvoríte tým v sledovateľoch pocit, že sa o nich zaujímate a sú pre Vás dôležití



Analyzujte výsledky 📊

🟡  Podarilo sa Vám dosiahnuť stanovené ciele?
🟡  Existuje priestor na zlepšenie?
🟡  Čo môžete urobiť pre to, aby ste boli v ďalšom období úspešnejší?

Odpovedaním na tieto otázky či prehodnotením svojich cieľov sa môžete zlepšovať z mesiaca na mesiac.




Potrebujete poradiť v oblasti sociálnych sietí, alebo máte záujem o vypracovanie stratégie? Kontaktujte nás!