Blog

4 mýty o digitálnom marketingu

Internetová reklama, SEO, komunikácia na sociálnych sieťach, content marketing či e-mail marketing. To všetko zaraďujeme do odvetvia digitálneho marketingu. Keďže ide o pomerne široké odvetvie, stretávame sa s mnohými mýtmi týkajúcimi sa digitálneho marketingu. 



MÝTUS č. 1 

Vyššia návštevnosť = viac nákupov 🛍️
  • zamerajte sa na to, aby ste svojmu zákazníkovi pomohli vyriešiť jeho konkrétny a aktuálny problém 
  • ponúknite mu produkt alebo službu s pridanou hodnotou 
  • návštevníkom ponúkajte výhody, vďaka ktorým sa stanú Vašimi zákazníkmi 



MÝTUS č. 2 

Sociálne siete nedokážu zvýšiť počet návštevníkov môjho webu 📱
  • inteligentne nastavená social media stratégia Vám zaručene zvýši návštevnosť
  • sociálne siete fungujú vlastne ako vyhľadávač - preto im venujte zvýšenú pozornosť 



MÝTUS Č. 3

Pre marketingové účely mi úplne stačí webová stránka 💻
  • na to, aby bolo Vaša webová stránka úspešná, ju musia ľudia najskôr nájsť
  • bez nástrojov ako SEO, content marketing či PPC sa Vám nepodarí dostať k Vašim zákazníkom, lebo im proces hľadania výrazne sťažíte 



MÝTUS Č. 4 

Ak moja konkurencia nevyužíva digitálny marketing, nemusím doňho investovať ani ja 💰
  • ak zainvestujete do digitálneho marketingu, budete predsa o krok vpred pred konkurenciou!
  • dostanete sa k širšiemu publiku, získate viac možností ako profitovať a predbehnete konkurenciu 


Je čas zainvestovať do digitálneho marketingu! Neodkladajte to a obráťte sa na nás. Radi Vám s tým pomôžeme.