Internetová reklama, SEO, komunikácia na sociálnych sieťach, content marketing či e-mail marketing. To všetko zaraďujeme do odvetvia digitálneho marketingu. Keďže ide o pomerne široké odvetvie, stretávame sa s mnohými mýtmi týkajúcimi sa digitálneho marketingu.
MÝTUS č. 1
Vyššia návštevnosť = viac nákupov 🛍️- zamerajte sa na to, aby ste svojmu zákazníkovi pomohli vyriešiť jeho konkrétny a aktuálny problém
- ponúknite mu produkt alebo službu s pridanou hodnotou
- návštevníkom ponúkajte výhody, vďaka ktorým sa stanú Vašimi zákazníkmi
MÝTUS č. 2
Sociálne siete nedokážu zvýšiť počet návštevníkov môjho webu 📱- inteligentne nastavená social media stratégia Vám zaručene zvýši návštevnosť
- sociálne siete fungujú vlastne ako vyhľadávač - preto im venujte zvýšenú pozornosť
MÝTUS Č. 3
Pre marketingové účely mi úplne stačí webová stránka 💻- na to, aby bolo Vaša webová stránka úspešná, ju musia ľudia najskôr nájsť
- bez nástrojov ako SEO, content marketing či PPC sa Vám nepodarí dostať k Vašim zákazníkom, lebo im proces hľadania výrazne sťažíte
MÝTUS Č. 4
Ak moja konkurencia nevyužíva digitálny marketing, nemusím doňho investovať ani ja 💰- ak zainvestujete do digitálneho marketingu, budete predsa o krok vpred pred konkurenciou!
- dostanete sa k širšiemu publiku, získate viac možností ako profitovať a predbehnete konkurenciu
Je čas zainvestovať do digitálneho marketingu! Neodkladajte to a obráťte sa na nás. Radi Vám s tým pomôžeme.