Ponúkame vám zoznam pár trendov, ktoré v roku 2023 ovládnu sociálne siete - a vy tak môžete byť o krok vpred pred konkurenciou!
💡NÁŠ TIP: Pri vytváraní videocontentu nezabúdajte na to, že video musí splniť svoj účel aj bez zvuku, keďže mnoho používateľov sleduje sociálne siete s vypnutými zvukmi. Hlavná myšlienka by mala osloviť používateľa zo samotného videa, prípadne zvážte doplnenie tituliek.
Predávate produkty alebo služby online? Tak nezabúdajte, že mať jeden predajný kanál už nestačí. Popri e-shope sa skúste zamerať aj na obchod na sociálnych sieťach. Nahrajte ponuku produktov na Instagram alebo na Facebook a ponúknite vašim zákazníkom možnosť nakúpiť u vás aj priamo na sociálnej sieti. Celý proces nákupu by mal byť jednoduchý a bezproblémový.
Kľúčovým je zobraziť správny obsah, správnej osobe v správnom čase. Dáta o používateľoch, ktoré máme teraz dostupné vám pomôžu veľmi efektívne personalizovať content, a tým aj získať lepšie výsledky.
Spoluprácou so správnym influencerom dokážete nielen skvele zviditeľniť váš produkt či službu, ale aj získať nových zákazníkov a zvýšiť predaje. Influencer vnesie do propagácie dávku autenticity, ktorú si zákazníci v dnešnej dobe mimoriadne cenia. Nehovoriac o tom, že pri influenceroch, ktorí majú vysoký počet sledovateľov a vysoké dosahy vám dokážu pomôcť k dosiahnutiu mimoriadne uspokojivého ROI. Podľa jedného z prieskumov Influencer Marketing Hub už v roku 2019 dokázal influencer marketing vygenerovať v prepočte približne 5,3 € za každé minuté €.
Platená reklama vám pomôže veľmi rýchlo osloviť vaše cieľové publikum a získať tak aj potenciálnych zákazníkov. Predpokladá sa, že celková suma investovaná inzerentmi do reklamy na sociálnych sieťach bude naďalej rásť nielen v roku 2023, ale aj v tých nadchádzajúcich. Pokiaľ ešte nemáte spustenú reklamu na sociálnych sieťach, rýchlo na tento vlak naskočte!
Nemáte čas sledovať najnovšie trendy na sociálnych sieťach? Obráťte sa na nás! Radi vám budeme spravovať sociálne siete a poradíme najlepšie riešenia.