Sponzorovaný obsah môže pomôcť Vašej značke rásť raketovým tempom a získavať pri tom nových zákazníkov. Viete, ako ale vytvoriť sponzorovaný obsah, ktorý bude rezonovať u Vášho publika? Tu je pár tipov.
Čo robiť? ✅
👉 ukážte zákazníkom skutočnú hodnotu Vašich produktov a služieb - nesnažte sa len prvoplánovo zamerať na ponuku produktov
👉 dbajte na to, aby bol text v použitých grafikách jasný, zreteľný a ľahko čitateľný
👉 zamerajte sa skôr na jednu konkrétnu myšlienku, ktorá vyzdvihne prednosti Vašej značky oproti iným. Ukážte zákazníkom, v čom ste výnimočný.
👉 pred publikovaním sponzorovaného obsahu si overte, v čom je platforma, na ktorej chcete mať umiestnený obsah, špecifická a či Vás môže nejakým spôsobom obmedzovať.
Čomu sa vyhnúť? ❌
👉 snahe okamžite predať produkt hneď v prvom riadku
👉 zahmlievaniu faktu, že ide o sponzorovaný obsah
👉 stavaniu kvantity textu nad kvalitu
👉 bez rozmýšľania a analýzy vyberiete pre publikovanie sponzorovaného obsahu prvý formát a prvú platformu, ktorá Vám napadne
Sponzorovaný obsah si niekedy môže vyžadovať veľa práce a vynaloženého úsilia. Pokiaľ s tým potrebujete pomôcť, ozvite sa nám. Radi Vám s tým pomôžeme.