Blog

Vytvorte úspešný sponzorovaný obsah

Sponzorovaný obsah môže pomôcť Vašej značke rásť raketovým tempom a získavať pri tom nových zákazníkov. Viete, ako ale vytvoriť sponzorovaný obsah, ktorý bude rezonovať u Vášho publika? Tu je pár tipov. 



Čo robiť? ✅ 


👉 ukážte zákazníkom skutočnú hodnotu Vašich produktov a služieb - nesnažte sa len prvoplánovo zamerať na ponuku produktov

👉 dbajte na to, aby bol text v použitých grafikách jasný, zreteľný a ľahko čitateľný 

👉 zamerajte sa skôr na jednu konkrétnu myšlienku, ktorá vyzdvihne prednosti Vašej značky oproti iným. Ukážte zákazníkom, v čom ste výnimočný

👉 pred publikovaním sponzorovaného obsahu si overte, v čom je platforma, na ktorej chcete mať umiestnený obsah, špecifická a či Vás môže nejakým spôsobom obmedzovať. 



Čomu sa vyhnúť? 


👉 snahe okamžite predať produkt hneď v prvom riadku 

👉 zahmlievaniu faktu, že ide o sponzorovaný obsah

👉 stavaniu kvantity textu nad kvalitu 

👉 bez rozmýšľania a analýzy vyberiete pre publikovanie sponzorovaného obsahu prvý formát a prvú platformu, ktorá Vám napadne

Sponzorovaný obsah si niekedy môže vyžadovať veľa práce a vynaloženého úsilia. Pokiaľ s tým potrebujete pomôcť, ozvite sa nám. Radi Vám s tým pomôžeme.